Ucisz się – Ja Jestem...


Mamy teraz codzienny półmrok, a nawet mrok, więc zdjęcia musiałam robić przy sztucznym świetle, co widać na pierwszy rzut oka. Tłem jest niebieska ściana, a tutaj ma kolor żółty i szaro-ziemisty.
    Jeżeli obraz ten będę jeszcze mieć, powtórzę zdjęcia przy naturalnym świetle.

Jak wzburzone morze
Myśli w mojej głowie
Nie wiem jak mam stać wśród tych fal

Widzę Cię przez mgłę
Stoisz tak spokojnie
Wołam Cię nie pozwól mi spaść

Ucisz mnie
Powiedz coś
Jednym słowem swym masz moc
Zakończyć sztorm
Uchwyć mnie
Ukryj w myśli swej
Zniwecz każdą ciemną myśl
Światłem swym

Ucisz się

Ja Jestem

    – Fisheclectic "Ucisz się"



format: 40x50
akryl
status: bezpański

Komentarze

  1. Piękny obraz... Wydaje mi się taki wyciszający właśnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią. Obraz a w sobie cos spokojnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz bardzo ciekawy. Ma w sobie wiele uroku i mimo, że pozornie niewiele się na nim dzieje, można odczuć wiele emocji, które mu towarzyszą. Spokój, ciszę, chłód, zapach mgły, rosy, takie wilgotne powietrze, zapach lasu. Można interpretować go w nieskończoność bo... co może być za tą mgłą? Dla każdego z nas może chować się tam coś innego, wszystko zależy od tego, co podpowiada nam serce.
    Uwielbiam twórczość! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo barwna myśl. Zgadza się, wbrew pozorom tworzeniu obrazu towarzyszyły wiele emocji. Pozytywnych. Leciała głośna muzyka, śpiewałam, miałam w sercu radość. :)

      Usuń
  4. Piękny obraz ^^ pasuje do wiersza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie obraz smutnawy- przepraszam.
    Lubię Twoje bardziej żywiołowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy go malowałam, czułam pełnię życia. :) I taką śnieżną zimę bardzo lubię, więc mnie się dobrze kojarzy.
      Ale bardzo słusznie, że piszesz, bo ile ludzi, tyle odczuć i to jest mega ciekawe.

      Usuń
  6. Piękny obraz. Malowanie to też moja pasja.. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze skojarzenie jak spojrzałam na obraz - na samej górze to zamglona, rozmyta głowa wilka.. Dziwne?

      Usuń
    2. O, ciekawe. Nie widzę wilka, ale przyznam, że to bardzo ładne by było, gdyby z tego płótna się mocniej wyłaniał. Wyobraziłam to sobie.

      Usuń
  7. Piękny obraz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty