Optimus Prime.

Obraz został namalowany na prezent dla mojego szwagra, który jest pasjonatem samochodów ciężarowych. Ponieważ uznałam, że w malowaniu krzaków doszłam do zadowalającego poziomu, postanowiłam połączyć to, co spod mojego pędzla ma najlepszy efekt, z tym, co najlepiej odzwierciedla zainteresowania adresata tego pomysłu.
   Jednak żeby samochód nie był byle jakim samochodem, wybrałam nietuzinkowy model amerykański, jaki przybrał po przybyciu na Ziemię Optimus, jako swój kamuflaż, czyli Kenworth.


format: 40x50
akryl
status: podarowany

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dostał w prezencie, powiedziałam, że ma powiesić nad kominkiem, ktoś zażartował, że jak ciężarówka jest, to pewnie powiesi nad łóżkiem. Atmosfera sympatyczna. Obraz dostał na nowy dom, bo niedawno się budował. Przyjadę do Polski, to wtedy zobaczę co szwagier na to naprawdę. Czy obraz wisi w widocznym miejscu, czy kurzy się na strychu. ;D ;D ;D

      Usuń
  2. Niesamowite :)
    Drzewa wyglądają tak prawdziwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jakby elementem przeznaczonego prezentu, bo przy domu szwagra rośnie las brzozowy. :)

      Usuń
    2. A ja się właśnie zastanawiałam, czy to brzozy czy taki światłocień (tj jakieś inne drzewa w jaskrawym świetle, z cieniami od liści i gałęzi) :)

      Usuń
    3. Wszystko zależy od odbiorcy. Na obrazie jest to, co on widzi. :)

      Usuń
  3. Szczerze? Najpiękniejsza ciężarówka jaką widziałam. Od razu wywołuje uśmiech na twarzy. Prezent idealny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twoje dzieło. Najważniejsze, że szwagrowi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje obrazy:)
    Podziwiam za talent i zmysł artystyczny Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa praca! Samochód jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Po lesie z naczepą? Nie wyrabiałby na zakrętach. :P

      Usuń
  8. Przepiękny! Idealny by powiesić go nad łóżkiem!
    Wspaniała praca kochana! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu jestem pod wrażeniem wspaniałego talentu, który w sobie odkryłaś.
    A Optimusa bardzo lubimy tak jak BumbleBee :D oh te Transformersy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o samochody, to był mój debiut. 😄

      Usuń
  11. Mnie najbardziej podobają się drzewa, ale samochód też fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to dość rzadkie połączenie, ale malowanie musiało być zgodnie z duszą obdarowanego.

      Usuń
  12. O, Ania, masz drugi blog, i to z obrazami!
    STRASZNIE mi się podoba Twoje malarstwo! Jest cudne! Nie znam się na tym oczywiście, piszę tak jako laik, który patrzy i mówi o tym co mu się podoba: to jest piękne! (Obejrzałam inne obrazy też).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog - świeżynka. Ale nie maluję jakoś wiele, więc raczej rzadko będą nowe posty.
      Nie potrzeba się znać. Ja też się nie znam. :P

      Usuń
  13. Bardzo ciekawy obraz😀z pewnością była radość.Ja maluję do szuflady,lubię czasami od stresować się w ten sposób. POZDRAWIAM🌷danka ...meszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szuflady robię szkice i koloruję też czasem malowanki. Lubię to robić np. podczas słuchania wykładów, gdy przecież nie muszę patrzeć na wykładowcę. ^_^

      Usuń
  14. Piękne, zazdroszczę szwagrowi prezentu :) Przyroda wygląda jednocześnie bajkowo i realistycznie, mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w gruncie rzeczy jest z założenia połączenie realizmu z bajką o kosmitach. ;P

      Usuń
  15. Ma pani wielki talent. Zazdroszczę wyjątkowego prezentu. Wygląda niesamowicie!

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty