Płonące drzewo.

Pomiędzy art design a new art albo jeszcze coś. Nieskomplikowany, żywy obraz przy użyciu jaskrawych, kontrastowych kolorów, ukazuje ogień i pajęczyny zgliszczy. Na głównym planie czerniejące już drzewo, dookoła nitki tego, co pozostało zanim zapłonął ogień. Nieco futurystyczna wizja apokaliptyczna, w nieco dziecięcej wersji, tonacja dosyć szalona.
   Całość składa się z dwóch wąskich płócien, które można wieszać dowolnie, jak tylko fantazja podpowie.
   Na brzegach znajduje się posrebrzany, hebrajski napis יבוא יום הדין, który oznacza: "Nadejdzie Dzień Sądu".





format: 25x58  X2
akryl
status: bezpański

Komentarze

  1. Piękny, raczej energetyczny, niż przerażający,...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że dobór kolorów dość kontrowersyjny. Bardziej by mi się podobał nieco przytłumiony obraz, ale jak widzę czasami co ludzie wieszają na swoich ścianach, to przestałam się przejmować. Taka była wena, co ja się z nią kłócić będę. ;P

      Usuń
  2. Bardzo żywy obraz, pasujący dla smutnych ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to dla mnie kolorystyka! Komentarz powyżej trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 11 lat temu stworzyłem abstrakcyjne dzieło, które w jakimś stopniu łączy się z Twoim obrazem. Coś takiego widzę między tymi obrazami po prostu. Swoją drogą to chyba najpiękniejszy obraz z tych, które tu widziałem. Masz duży talent i szerokie możliwości techniczne. To się chwali. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Wam, że ten obraz zrobił największe wrażenie na moich rodzicach. Z kolei mnie podoba się najmniej, bo nie jestem przekonana do tego stylu i śmieję się, że nie ja sterowałam wtedy swoją ręką. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle ciekawy temat - drzewa w ogniu! Coś trawi ogień by zrobić miejsce "nowemu". Czerwień w połączeniu z żółtym dodaje energii i zarazem magii i dostojeństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie wyszło do drzewo. Podoba się mi z takim skosem. Ogień to piękny ale i niebezpieczny żywioł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłby dobry na okładkę książki o potędze kolorów, ale na ścianie też wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, jest odrobinkę zbyt kontrowersyjny, ale zauważyłam, że zbiera najwięcej dobrych opinii.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty